luni, 14 august 2017

fabrica de paralitici

(cu drag, pentru Ioan)

Biserica este Mama noastră, a creștinilor.

Dar dacă mama mea după trup 
ar vorbi ca Agenția Basilica
aș crede că a fost înlocuită
cu o sosie artificială,
cu un robot...

Biserica cerească e Familia.
dar cea de acum, de pe pământ,
pare tot mai mult 
o casă de copii abandonați
unde părinții sunt înlocuiți 
cu asistenți sociali...

Și vă mirați fraților, preoți și mireni, 
că suntem
niște creștini tot mai handicapați
tot mai confuzi și mai slabi?

Când se supune puterii lumești
biserica unei țări devine
fabrica de cetățeni paralitici,
orbi și surdo-muți
de care

are nevoie Statul...

3 comentarii:

  1. DANIELA,
    Poti sa comentezei, nu aceasta a fost cauza retragerii temporare a blogg-lui.
    Cat despre comentariile de pe OAMENI SI DEMONI, ultimele, fiind nespus de elogioase, am considerat ca e mai bine, pentru amandoi, sa le sterg...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc ! Mi-am dat seama care e cauza pt care le-ati sters pe acelea de pe OAMENI si DEMONI, firesc ! Sper sa...nu vi se...suie la cap..! :)) Mi s-a parut ca sunteti trist...si de aceea v-am scris despre cartea pe care o citeam eu pana la trei dimineata, si altele... Doamne ajuta !

      Ștergere
  2. Buna ziua domnule Iordachioaia ,
    Va multumesc pentru darul făcut sufletului meu , pentru bucuria întâlnirii cuvintelor vii.
    Cred in întâlnirea fata către fata ca modalitate de cunoaștere si relaționare , de descoperire treptata a celuilalt si mai putin in varianta propusă de mediul on line . Pina atunci sunt nevoit sa ma prezint ca medic ( deși in sensul adevărat putini mai sunt) cu oarecare drumuri străbătute pina la cei 45 de ani si care rezonează modului dumneavoastră de a fi si privi Viata.
    Numai ganduri bune,
    Ciprian Popescu

    RăspundețiȘtergere

Pr. Gheorghe Calciu - Interviu Tv